Dog and Pony marketing ügynökség
Szolgáltatás

Útmutató a marketing szolgáltatásokhoz: melyik mire jó?

Dog and Pony marketing ügynökség
Dog and Pony marketing ügynökség

Amikor egy vállalkozást indítasz, akkor a célod, hogy minél keresettebbek legyenek a termékeid. Ehhez nincs feltétlenül szükséged saját márkára, de az fontos, hogy az üzletedet mindenki ismerje. A brand építése közel sem egyszerű feladat, de megvan hozzá már minden feltétel, csak tudni kell merre kell keresni a megoldást. Néhány évtizeddel ezelőtt ez még könnyebb volt valamivel. Amíg csak plakátokat, prospektusokat, újsághirdetéseket, szórólapokat és reklámajándékokat kellett készíteni és eljuttatni a közönséghez, viszonylag egyszerű volt a verseny.

Ha egy cég többekhez eljutott és még minőséget is kínált, akkor nyert ügye volt. Az internet azonban mindent gyökerestől alakított át. Bár a minőség még mindig meghatározó tényező, de az emberekhez való eljutás már más formában zajlik. A marketing jelentős része átkerült az online, vagyis a digitális térbe. Szinte mindenki rendelkezik már közösségi média profillal. A Google is egy alapvető kereső, amit bárki tud és szokott használni.

Az online vásárlások száma pedig az egekbe szökött. Innentől kezdve más stratégiára van szükség, hiszen az online világban az algoritmusok okozhatnak némi nehézséget. A reklámoknak megvan a módja és mivel mások is csinálják, fontos kitűnni a tömegből. A SEO, webfejlesztés, Google Ads és közösségi média kampányok, a PPC, arculattervezés, konkurenciaelemzés mind meghatározhatja a végeredményt. A Dog and Pony marketing ügynökség weboldalán több útmutatót is olvashatsz ezekről a szolgáltatásokról. Láthatod tehát, hogy egy összetett rendszerről van szó, ami külön szakmát képvisel. Itt nem elég csak néhány összefüggő mondat megszerkesztése, amivel a célközönséghez szólsz.

Tudnod kell melyik irányba érdemes elmozdulnod és mik a konkrét célok. Például, ha gyorsan akassz vásárlókat, akkor a Google Ads és a PPC hirdetések sikeresek, de csak addig, amíg folyamatosan fizetsz értük. A SEO ezzel szemben lassabban hoz eredményt, de nagyobb tömegekhez érhet el és tartósabban fejti ki a hatását. Egy megkapó dizájnnal rendelkező és átlátható weboldal pedig gyakori visszatérésre készteti a látogatókat. A dolgok tehát csak kombinálva működnek igazán jól.