Magán telefonközpont
Ma már a szakrendelőkben és a különböző vállalkozások székhelyein olyan berendezések vannak, ami által mindenkinek kényelmesebbé válik az élete. A telefonközpont minden esetben elérhető, hiszen a hangposta mindent rögzít. Vegyünk például egy orvosi szakrendelőt.
Amennyiben az orvos éppen szabadságon van, akkor arról nem kell külön személyi asszisztens tájékoztassa a betegeket, hanem a telefonba beprogramálható egy automatikus üzenet. Ez a hátrahagyott üzenet mindaddig aktív marad, ameddig a felhasználó azt ki nem kapcsolja. Ez a nagyszerű funkció lehetőséget ad az orvosnak, hogy tájékoztassa betegeit az éppen szolgálatban lévő helyettes elérhetőségéről, illetve további információkról. A telefonközpont felhasználói felülete nagyszerűen kezelhető és áttekinthető.
A hívó fél könnyedén tud időpontot foglalni otthonról, így nem kell odautazzon. A telefonközpont használatával kevesebb emberi munka szükséges, továbbá a munkavégzés is sokkal hatékonyabb és rugalmasabb, ezáltal az adott cég vagy vállalkozás kevesebb idő alatt, jóval nagyobb eredményt tud felmutatni.