Mit takar a szublimációs bögre kifejezés?
Ahogy már egy másik írásunkban említettük, az eladási kimutatások szerint, az egyik leggyakoribb reklámtárgy a különböző ivásra alkalmas alkalmatosságok lesznek. Létezik egy kifejezés, ami inkább talán szakszónak tűnik, de már meglehetősen elterjedt, ez pedig a szublimációs bögre. Fura hangzása hallatán több emberben felmerül a gondolat, hogy mi lehet ez.
Közönséges módon azt is mondhatnánk, hogy egyszerű reklámtárgy, egy bögre. Attól lesz reklámértéke, hogy rányomtatják a szóban forgó cég logóját vagy nevét, esetleg mindkettőt. Nem egy bonyolult eljárásról van szó, mert napjainkban már teljesen normális, hogy egy reklámtárgyakat forgalmazó cégnek a rendelkezésére áll egy ilyen nyomtató.
Fontos tudni, hogy amennyiben a cég úgy dönt, hogy a szublimációs bögre lesz a legjobb tárgy, amivel emelhetjük a vállalkozásunk hírnevét, úgy számítani kell rá, hogy van egy minimális rendelési mennyiség. Ezzel nem szokott gond lenni, hiszen aki rendel, az többet szokott, ezt tényleg csak a teljes kép kedvéért kell hangsúlyozni.