nem hivatalos oldal

Mi az egészségmegőrzés ideális stratégiája?

Egészségmegőrzés

Egészségmegőrzés

Hazánkban ugyan gyerekcipőben jár az egészséges életmód stratégiája, de mégis egyre többen keresik a jobb minőségű, vegyszermentes élelmiszereket. Az egészségmegőrzés tevékenységének elvégzésében nagyon sokat tudnak segíteni a szakértők. Amennyiben tudatosabb életmódot szeretne folytatni, keressen fel egy hozzáértő szakembert, aki segít összeállítani az étrendjét, valamint jó tanácsokkal látja el. A kellemes és egészséges testi-lelki állapot fenntartásához elsősorban megfelelő időben elfogyasztott élelmiszerekre van szükség.

Ha fogyni szeretne, illetve nem kívánja estére megterhelni a gyomrát, akkor este hat óra után már ne egyen semmiféle élelmiszert. Az édesség és a sütemény csak kismértékben megengedett. A túl sok cukor ugyanis diabéteszhez és elhízáshoz vezethet idővel. Az egészségmegőrzés során a megfelelő tápanyagbevitelre is oda kell figyelni. Ez azt jelenti, hogy mindennap kell zöldséget és gyümölcsöt fogyasztani, valamint sertéshúst csak kis mennyiségben, halat és csirkét nagyobb adagokban lehet enni.

Print Friendly