nem hivatalos oldal

Mi az egészségmegőrzés ideális stratégiája?

Egészségmegőrzés

Egészségmegőrzés

Hazánkban ugyan gyerekcipőben jár az egészséges életmód stratégiája, de mégis egyre többen keresik a jobb minőségű, vegyszermentes élelmiszereket. Az egészségmegőrzés tevékenységének elvégzésében nagyon sokat tudnak segíteni a szakértők. Amennyiben tudatosabb életmódot szeretne folytatni, keressen fel egy hozzáértő szakembert, aki segít összeállítani az étrendjét, valamint jó tanácsokkal látja el. A kellemes és egészséges testi-lelki állapot fenntartásához elsősorban megfelelő időben elfogyasztott élelmiszerekre van szükség.

Ha fogyni szeretne, illetve nem kívánja estére megterhelni a gyomrát, akkor este hat óra után már ne egyen semmiféle élelmiszert. Az édesség és a sütemény csak kismértékben megengedett. A túl sok cukor ugyanis diabéteszhez és elhízáshoz vezethet idővel. Az egészségmegőrzés során a megfelelő tápanyagbevitelre is oda kell figyelni. Ez azt jelenti, hogy mindennap kell zöldséget és gyümölcsöt fogyasztani, valamint sertéshúst csak kis mennyiségben, halat és csirkét nagyobb adagokban lehet enni.

Print Friendly, PDF & Email